We krijgen veel vragen over hoe wij omgaan met het Coronavirus. Het is in onze ogen dan ook goed om hierover duidelijkheid te verschaffen door een aantal van de vragen te beantwoorden op deze website. Hieronder vindt u de antwoorden op deze veel gestelde vragen.
Onze technische dienst is momenteel normaal geopend. Je kan wel langskomen in onze winkel om jouw apparaat in te leveren of maak een afspraak met ons om de apparatuur op te laten halen. Wij staan klaar om je te ondersteunen bij problemen met jouw computer of laptop.
De winkel is op dit moment gesloten voor bezoek. Wel kun je jouw bestelling aan ons doorgeven of een vrijblijvende offerte aanvragen. Wij bezorgen de bestelling GRATIS binnen de Zaanstreek of tegen een kleine bijdrage in de rest van het land.
Ook voor zakelijke klanten is de afhaalmogelijkheid niet beschikbaar. Ook voor deze klanten geldt dat je jouw bestelling kan doorgeven en dat wij deze gratis bezorgen binnen de Zaanstreek of tegen een kleine bijdrage in de rest van het land. Onze servicedesk is normaal bereikbaar voor ICT ondersteuning.
De volgende maatregelen zijn van kracht in onze winkel:
Onze medewerkers dragen allemaal handschoenen en wisselen deze zeer regelmatig;
Er zijn plexiglas platen geplaatst voor de kassa en de balie van de technische dienst om medewerkers te beschermen;
Er worden geen afspraken bij u thuis meer uitgevoerd;
Alle oppervlakken die regelmatig worden aangeraakt, worden meerdere malen per dag gereinigd met speciale middelen;
Iedereen dient minimaal 1,5 meter bij elkaar vandaan te blijven;
Extra mogelijkheid voor ondersteuning op afstand in de avonduren.
Voor een zo veilige mogelijke omgeving, volgen wij de adviezen van het RIVM. Voor het bezoeken van onze winkel vragen wij u de volgende hygiëne regels in acht te nemen:
Was uw handen voor en na het bezoek aan onze winkel met de middelen die in onze winkel beschikbaar zijn gesteld;
Houdt minimaal 1,5 meter afstand van alle andere personen;
Hoest en nies aan de binnenkant van uw elleboog;
Gebruik papierzakdoekjes;
Geen handen schudden;
Betaal zo veel mogelijk met uw pinpas;
Betaald u contant? Leg het geld dan op de schaal op de toonbank. Wij leggen het wisselgeld hier ook weer op. Vermijd contact met de handen.
Voor meer informatie over het Coronavirus verwijzen wij u naar de website van de Rijksoverheid.
Ook voor onze medewerkers hebben wij strengere hygiënemaatregelen genomen. Zo worden zij geacht zich te houden aan onder andere het volgende:
Zij houden minimaal 1,5 meter afstand van elkaar en van bezoekers;
Zij dragen te allen tijde handschoenen en wisselen deze zeer regelmatig;
Zij mogen geen handen schudden;
Zij wassen, ondanks de handschoenen, regelmatig hun handen met de daarvoor bestemde middelen;
Zij drogen hun handen met papierzakdoekjes;
Zij hoesten en niezen in de binnenkant van hun elleboog;
Zij maken alle vaak aangeraakte oppervlakken (deurklinken, pinapparaten, toetsenborden, en dergelijke) zeer regelmatig schoon met daarvoor bestemde middelen;
Zij houden nauwgezet hun gezondheid in de gaten.
In veel gevallen kunnen wij u middels software ook op afstand ondersteunen. Zo kunt u gewoon thuisblijven en is er toch hulp beschikbaar wanneer u problemen heeft met uw computer of laptop. U kunt hiervoor contact opnemen met onze technische medewerkers op telefoonnummer 075 642 00 70, een Whatsapp bericht sturen naar 06 11 64 96 62 of een mail sturen naar hulp@bokumo.nl.
Sinds 19 maart is het ook mogelijk om hulp op afstand te krijgen in de avonduren. Neemt u contact met ons op voor de details.
Het is mogelijk dat er aanvullende of gewijzigde maatregelen nodig zijn. Ook hierin volgt Bokumo het RIVM en de Rijksoverheid. Wij gebruiken deze pagina om deze wijzigingen aan u te laten weten. Ook sturen wij op dat moment een e-mailbericht. Ontvangt u op dit moment geen e-mails van Bokumo, maar wilt u dit wel? Dan kunt u zich hier aanmelden.