We hebben besloten om onze openingstijden per 27 mei a.s. te wijzigen om beter te kunnen voldoen aan de behoeften van onze klanten.
Een van de belangrijkste redenen voor het aanpassen van de openingstijden is om tegemoet te komen aan deze behoeften. We hebben gemerkt dat de meeste particuliere klanten voornamelijk in de middaguren langskomen, waar zakelijke klanten over de hele dag bellen, mailen en WhatsAppen. Door de openingstijden aan te passen, kunnen we al onze klanten beter bedienen op het moment dat ze ons het meest nodig hebben.
Bovendien zal het aanpassen van de openingstijden ons in staat stellen om ons personeel efficiënter in te zetten. In de oude situatie waren we in de ochtenden wel geopend, maar hadden we minder klanten. Door de openingstijden te verschuiven, kunnen we ons personeel beter inzetten tijdens de drukkere middaguren en eventueel andere werkzaamheden uitvoeren in de ochtenduren.
Door deze verandering verwachten we niet alleen onze klanten beter te bedienen, maar ook efficiënter te werken en daardoor reparaties sneller te kunnen afhandelen. We hopen dat deze aanpassing de klanttevredenheid zal verhogen en tegelijkertijd ons bedrijf ten goede zal komen.