De aankomende vier tot zes weken ligt de straat voor onze winkel open en wordt opnieuw ingericht. Er wordt van alles aan gedaan om onze winkel zo makkelijk mogelijk bereikbaar te houden, maar toch bemerken wij enige overlast. Om de overlast voor u tot een minimum te beperken, hebben wij een gratis haal- & brengservice in het leven geroepen.

Hoe werkt de haal- & brengservice?

Voor reparaties van uw computer, laptop, tablet, telefoon of printer kunt u hier klikken voor alle info. Hebt u producten uit ons assortiment nodig en wilt u deze gratis thuisbezorgd hebben? Klik dan hier voor de informatie.

Hoe werkt de betaling?

Zodra u de melding hebt gedaan via de telefoon of website, dan ontvangt u hiervan een bevestiging. Hebt u een reparatie aangemeld, dan zullen wij contact met u opnemen om het moment van ophalen of terugbrengen te bevestigen.

Hebt u een bestelling gedaan, dan kunt u aan de hand van deze bevestiging nog aangeven of u akkoord bent met de prijzen of dat u toch nog wilt afzien van de bestelling. Annuleert u de bestelling, dan verwijderen wij de bestelling en worden er geen kosten in rekening gebracht. Bent u akkoord met de bestelling? Dan ontvangt u van onze medewerkers een mail met daarin een link naar onze online kassa. U kunt hier de betaling verrichten. Zodra de betaling akkoord is (dit duurt enkele minuten), dan zorgen wij ervoor dat binnen twee werkdagen de artikelen uit uw bestelling worden afgeleverd.

Alle verdere informatie kunt u vinden op onze speciale pagina: https://bokumo.nl/gratis-halen-en-brengen/

Menu