Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van jou te horen als je klachten hebt over het door jou gekochte product of geleverde dienst. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om jouw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij jou binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Wordt jouw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kan je gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Klachtenformulier

Aanhef*

Postcode*

E-mail*

Omschrijf uw klacht* | Vergeet niet het reparatie- of factuurnummer te vermelden. | Vermeld zo uitvoerig mogelijk wat er volgens u niet klopt.

Menu