Bokumo heeft een nieuwe directeur

Bokumo, de computerwinkel en reparatiespecialist, uit Wormer maakt bekend dat Mark Bolhoeve benoemd is tot algemeen directeur. Met ingang van 1 mei volgt hij Nico Bolhoeve op die van zijn welverdiende pensioen gaat genieten, maar op de achtergrond nog actief blijft als adviseur.

Mark is vanaf oktober 2000 in dienst van Bokumo en heeft diverse rollen vertegenwoordigd. Sinds juni 2013 was hij al verantwoordelijk voor de verkoopprestaties van Bokumo in de rol van sales manager.

Onder zijn leiding blijft Bokumo dezelfde koers varen, maar staan er wel enkele uitbreidingen op het programma. Een voorbeeld hiervan is het uitbrengen van een door Bokumo zelf gefabriceerde lijn met maatwerk gaming producten, waaronder game pc’s, game laptops en gaming gear. Bokumo heeft hiervoor het merk ‘Gamexperts’ in het leven geroepen. Binnenkort wordt dit nieuwe merk gelanceerd. Daarnaast breidt Bokumo haar diensten uit met onder andere reparaties aan PlayStation 4 en Nintendo Switch consoles. Voor het oplossen van defecten aan deze apparatuur is het mogelijk om de reparatieservice van Bokumo te gebruiken. Andere uitbreidingen volgen op een later tijdstip.

Mark Bolhoeve: “De kracht van het bedrijf om mensen blij te maken met technologische oplossingen is heel belangrijk. Bij Bokumo zijn wij continue bezig om lastige techniek eenvoudig te laten werken voor iedereen. Deze peiler blijft heel belangrijk en wij blijven altijd op zoek naar manieren om deze oplossingen nog eenvoudiger te laten zijn. Trots ben ik op het feit dat ons bedrijf volledig operationeel is en onze klanten volop ondersteuning biedt tijdens deze bijzondere tijd. Nu en in de toekomst staan wij klaar om onze klanten te helpen. Het is geweldig om met de hele Bokumo familie elke dag weer te kunnen helpen en onze klanten van het beste advies te kunnen voorzien.”

Nico Bolhoeve: “Ik ben bijzonder blij aan te kondigen dat Mark is benoemd tot algemeen directeur van Bokumo. Met zijn schat aan ervaring in de branche, zijn specialistische productkennis en vooruitstrevende ambities is hij de aangewezen persoon om het familiebedrijf te leiden en een stabiele koers te laten varen. Ik ben daarnaast blij dat ik op de achtergrond betrokken kan blijven als management adviseur en mij op die manier nog steeds kan blijven inzetten voor het bedrijf.”

Bokumo
Vandaag de dag repareert Bokumo nagenoeg ieder IT-apparaat. Maar repareren is niet het enige dat wordt gedaan. Ook ondersteuning wanneer je er niet uitkomt met software of hulp bij het aanschaffen van nieuwe apparatuur behoort tot de dienstverlening. Zij zijn continue op zoek naar de beste manier om van iedere klant een blije klant te maken. De bekroning tot computerwinkel van het jaar van de provincie Noord-Holland, welke zij 3x hebben mogen ontvangen, is dan ook de kroon op hun werk.

Dat klanten bij Bokumo op de eerste plaats staan, blijkt onder andere uit de speciale tool die Bokumo heeft ontwikkeld. Deze tool helpt bij het vaststellen welk product iemand nodig heeft in een bepaalde situatie. Het resultaat is dan ook dat de klant altijd de juiste oplossing aanschaft. Maatwerk is waar Bokumo voor staat met een blije klant als uitkomst. Sinds 1991 is dat altijd de insteek geweest.


Heb je een vraag aan Mark of wil je iets met hem delen? Stuur een bericht aan Mark.

Menu