Onderzoek

  1. Home
  2. Onderzoek

Vaak heeft u geen idee wat er met uw apparaat aan de hand is. Omdat symptomen vaak meerdere oorzaken kunnen hebben, is het heel lastig om vooraf al een conclusie te kunnen trekken. Daarom heeft Bokumo de dienst ‘Onderzoek’.

Haal- en brengservice

Bokumo vindt het belangrijk dat wij onze dienstverlening zo toegankelijk mogelijk maken. Wij halen daarom uw apparaat op en brengen deze na onderzoek of reparatie weer bij u retour voor maar € 12,99. U kunt tijdens het maken van een afspraak aangeven of u uw apparaat wilt laten ophalen.

Hoe werkt het?

Het traject onderzoek heeft een vast verloop. Hieronder ziet u welke stappen er genomen worden. Klik op de stappen voor meer informatie of meldt direct uw reparatie aan via de knop ‘direct aanmelden’.

1. Aanmelden

De eerste stap gaat over het registreren van het defecte apparaat en van uw gegevens. U kunt via de button direct een registratie starten.

2. Geregistreerd

Zodra uw defecte apparaat is geregistreerd, wordt deze opgenomen in de planning. Heeft u ervoor gekozen om uw apparaat op te laten halen? Dan neemt een medewerker contact op om een afspraak te maken voor het ophalen van uw apparaat.

3. Start onderzoek

Op het moment dat uw apparaat bij ons in de technische dienst is aangekomen, starten de medewerkers het onderzoek. Zij zullen middels een aantal testen en fysiek onderzoek trachten een diagnose te stellen. Ook kijken onze medewerkers direct of er ook andere zaken mis zijn of ontbreken op uw apparaat.

4. Afgerond

Nadat de diagnose is gesteld, nemen wij nogmaals contact met u op. Wij zullen u uitleggen wat er met uw apparaat aan de hand is en wat de kosten zijn wanneer u de opdracht geeft tot repareren. Ook ontvangt u hierbij advies of het apparaat de reparatie nog wel waard is. Gaat u akkoord met de prijsopgave, dan starten wij direct aan de reparatiewerkzaamheden. Gaat u niet akkoord, dan brengen wij alleen het onderzoek in rekening. U kunt de machine weer ophalen of een afspraak maken om de machine weer bij u thuis te laten bezorgen.

1. Aanmelden

De eerste stap gaat over het registreren van het defecte apparaat en van uw gegevens. U kunt via de button direct een registratie starten.

2. Geregistreerd

Zodra uw defecte apparaat is geregistreerd, wordt deze opgenomen in de planning. Heeft u ervoor gekozen om uw apparaat op te laten halen? Dan neemt een medewerker contact op om een afspraak te maken voor het ophalen van uw apparaat.

3. Start onderzoek

Op het moment dat uw apparaat bij ons in de technische dienst is aangekomen, starten de medewerkers het onderzoek. Zij zullen middels een aantal testen en fysiek onderzoek trachten een diagnose te stellen. Ook kijken onze medewerkers direct of er ook andere zaken mis zijn of ontbreken op uw apparaat.

4. Afgerond

Nadat de diagnose is gesteld, nemen wij nogmaals contact met u op. Wij zullen u uitleggen wat er met uw apparaat aan de hand is en wat de kosten zijn wanneer u de opdracht geeft tot repareren. Ook ontvangt u hierbij advies of het apparaat de reparatie nog wel waard is. Gaat u akkoord met de prijsopgave, dan starten wij direct aan de reparatiewerkzaamheden. Gaat u niet akkoord, dan brengen wij alleen het onderzoek in rekening. U kunt de machine weer ophalen of een afspraak maken om de machine weer bij u thuis te laten bezorgen.

Vragen over het onderzoek?

Wij helpen u graag bij het vinden van de antwoorden op uw vragen. Neemt contact met ons op via de button.

Menu