Bokumo is een familiebedrijf, opgericht in 1991 en is gespecialiseerd in ICT producten en diensten voor consumenten en organisaties. Vandaag de dag leveren, repareren, installeren en configureren wij nagenoeg ieder IT-apparaat. Bokumo is continue op zoek naar de beste manier om van onze klant een blije klant te maken. De bekroning tot computerwinkel van het jaar van de provincie Noord-Holland, welke wij 3x hebben mogen ontvangen, is dan ook de kroon op ons werk.
Wie zijn wij
Voor consumenten en thuisgebruikers
Bokumo is dé computerwinkel van Noord-Holland. Wij helpen bij het uitzoeken van de juiste apparatuur voor bij jouw behoeften en repareren nagenoeg iedere computer, laptop, tablet en telefoon. Door middel van onze zelfontwikkelde tool brengen wij exact in beeld wat in jouw situatie nodig en wenselijk is en geven wij jou hiervoor een vrijblijvende offerte. Op deze manier ben jij er altijd van verzekerd dat de keuze maatwerk is en jij het beste ontvangt voor jouw specifieke situatie.
Voor ZZP’ers, MKB-ers en andere organisaties
Onze support desk is het hart en de trots van onze organisatie. Hier zitten de redders in nood die iedere dag klaar staan voor iedereen die ondersteuning nodig heeft. Ze staan klaar als ze een storing op mogen lossen, maar ook er advies nodig is over een IT project of over welke hardware het best gekozen kan worden. Ons team ontwikkelt websites en verzorgt hosting op onze eigen snelle en betrouwbare servers. Met onze enorme voorraad printing supplies, onze huismerk inkt- en tonercartridges, leveren wij een zeer voordelige en kwalitatief hoogwaardige printing oplossing. Wij kunnen de strijd met de grote webshops hiermee prima aan. Naast de aanschaf van hardware helpen wij ook bij het leasen van producten.
ONZE GESCHIEDENIS
Herinkten van printerlinten
Bokumo is 25 jaar geleden opgericht door Irma Bolhoeve-Ramakers. Het herinkten van printerlinten was in 1991 de dienst waarmee Bokumo Printersupplies in sneltreinvaart de Zaanse markt veroverde. Klanten als de gemeente Zaanstad, Tate & Lyle en de Rabobank werden vanaf het allereerste begin bedient.
In 1991 bestond kopen via internet nog helemaal niet. Het was dan ook niet verwonderlijk dat klanten van Bokumo ook producten als printers en papier wilde aanschaffen. Het was immers makkelijk om met weinig leveranciers te werken en zoveel mogelijk bij één winkel te bestellen. Het assortiment van Bokumo breidde zich in rap tempo uit en al gauw bestond dit assortiment ook uit IT-apparatuur. Vanaf het begin leverde Bokumo voornamelijk aan zakelijke klanten. De dienstverlening was dan ook vooral op deze klanten gericht.
Thuisgebruikers konden ook bij Bokumo terecht
Vanaf 1996 begonnen ook steeds meer thuisgebruikers de meerwaarde van Bokumo te herkennen. Ondertussen had de inkjetprinter zijn intrede gedaan en was deze ook betaalbaar voor de particulieren. Irma had al snel door dat het navullen van cartridges een voordelige en milieuvriendelijke oplossing bood. Zij was dan ook de allereerste in Nederland die met een injectiespuit inktcartridges aan het navullen was. Veel mensen die inkt bij Bokumo kochten en problemen hadden met de afdrukapparatuur, stelden de vraag of wij de printers ook konden repareren. Hiermee werd onze eigen technische dienst geboren.
Blije klanten is ons uitgangspunt
Vandaag de dag repareren wij nagenoeg ieder IT-apparaat. Maar repareren is niet het enige dat wij doen. Ook ondersteuning wanneer je er niet uitkomt met software of hulp bij het aanschaffen van nieuwe apparatuur behoort tot onze dienstverlening. Wij zijn continue op zoek naar de beste manier om van onze klant een blije klant te maken. De bekroning tot computerwinkel van het jaar van de provincie Noord-Holland, welke wij 3x hebben mogen ontvangen, is dan ook de kroon op ons werk.

ONS TEAM
